Fransk kurs og arrangementer over
hele Norge

Fransk kulturhus er et kultursenter med hovedfokus på det franske språket og de franskspråklige kulturer.

Vi tilbyr franskkurs for alle nivåer og alle aldre, seminarer, ferieskoler og aktiviteter for barn, kulturopplevelser og arrangementer for enhver smak. Vi driver også et fransk bibliotek og tilbyr nye og spennende digitale ressurser som er tilgjengelige for alle våre brukere. I tillegg arrangerer vi både DELF-DALF-, DELF Junior- og DELF Prim og TCF Tout Public / Canada eksamener i samarbeid med France Éducation International, den franske ambassaden og Institut français de Norvège.

Alle kursene våre undervises av kvalifiserte og sertifiserte lærere som er utdannet innen pedagogikk, frankofone kulturer og det franske språket.

Lær deg fransk før sommeren!

I mai-juni 2024 tilbyr Fransk kulturhus 5 til 6 ukers franskkurs for alle nivåer! Å lære seg fransk før sommeren er alltid en spesielt berikende

Påske 2024: åpningstider

Åpningstider i påskeferien: Bruk gjerne påskeferien til å dra nytte av ressursene våre (podcast, spillelister på Spotify, nettkurs…) og husk å reservere plassen din for

Vårt team