Fikk du ikke plass på kurset A2-voyage på onsdag? Meld deg på samme kurs på torsdag!

Gitt suksessen til vårt kurs A2-voyage som foregår på onsdager (første kurs 18. mai), er vi glade for å tilby alle de som ikke kunne melde seg på et nytt A2-voyage kurs som vil foregå på torsdager kl. 17.30 (første kurs 19. mai).

Vi minner om at dette kurset er laget for de på A2-nivå som trenger litt repetisjon og som trives med reiser og kulturopplevelser.

På dette kurset vil du:

• Presentere deg selv på en enkel måte;
  • Finn og bestill overnatting;
  • Oppdag noen franske byer, monumenter og tilhørende fritidsaktiviteter;
  • Finn veien rundt i en by, kom deg rundt og bruk offentlig transport;
  • Forstå viktige kunngjøringer (på flyplassen, i en butikk);
  • Kommunisere effektivt for å forklare et problem: f.eks. på politistasjonen/hos legen /på apoteket

For å reservere din plass på kurset A2-voyage på torsdager er det bare å klikke HER.

Lær deg fransk før sommeren!

I mai-juni 2024 tilbyr Fransk kulturhus 5 til 6 ukers franskkurs for alle nivåer! Å lære seg fransk før sommeren er alltid en spesielt berikende

Påske 2024: åpningstider

Åpningstider i påskeferien: Bruk gjerne påskeferien til å dra nytte av ressursene våre (podcast, spillelister på Spotify, nettkurs…) og husk å reservere plassen din for