Holmestrand VGS på besøk hos Fransk kulturhus

20. januar ønsket vi elever og lærere fra Holmestrand VGS velkommen til en spennende fagdag med fransk fordypning.

Takket være et program opprettet av vårt pedagogiske team snakket elevene kun fransk i nesten 3 timer, samtidig som de deltok i aktiviteter rundt temaet miljø.

Spill av «rallye des mots» og «cadavre exquis», diskusjoner og debatter ved hjelp av visuelle hjelpemidler, aktiviteter som fremmer både muntlig og skriftlig forståelse…elevene ble sterkt inspirert av ressursene våre, og alle var veldig motiverte for å dele dette 100 % fransktalende øyeblikk.

Takk til hele klassen, samt til lærerne, for besøket!

For å bestille din franske fagdag med Fransk kulturhus for din klasse/skole, klikk her!