Nytt! Medlemskort til biblioteket

Fra og med januar 2022 kan du få medlemskortet til vårt franskspråklige bibliotek, her i Oslo!

Det er to måter å få tilgang til til vårt bibliotek:

1) For våre elever (franskkurs for voksne og barn, barselgruppe) er medlemskapet automatisk.

2) For alle andre (som ikke er påmeldt kurs) koster Fransk kulturhus medlemskort 800 kr for 12 måneder fra kjøpsdato. Medlemskortet kan bestilles via contact@franskkulturhus.no eller direkte i vårt lokale i vår åpningstid.

Med Fransk kulturhus medlemskort har du tilgang til hundrevis av ressurser, både for utlån og for bruk på stedet: litteratur, romaner, tegneserier, barnelitteratur, barnebøker, DVDer… Ta kontakt med oss dersom du ønsker mer informasjon om ressursene våre.

Betingelser for bruk av biblioteket finner du HER. Medlemskort tilgjengelig fra og med den 10. januar 22.

Sees snart i vårt bibliotek!