Oslo Kulturnatt på Fransk kulturhus 13. september

Bli med på en spennende oppdagelsesreise fredag 13. september i anledning Oslo Kulturnatt 2024.

Fransk Kulturhus inviterer til en dag fylt med aktiviteter for alle aldre og interesser!

Program:

• 12:00 – 16:00: Lekerom for de minste (med tegnesaker, spill, kosebamser).
  • 12:00 – 16:00: Kort- og brettspill for alle. Bli kjent med franske spill og lær mens du har det gøy.
  • 15:00 – 16:00: Fransk-norsk språkkafé: bruk språkferdighetene dine i en avslappet atmosfære.
  • 16:30 – 17:30: Litterær reise med forfatteren Kristine Begot. Foredrag: «Fra Toulouse til Pézenas: En forfatters reise»
  • 17:45 – 18:45: Alliance Française presenterer sitt foredrag: «Guignol: Lyons rebelske dukke erobrer Oslo» av Pierrette Chaumien Koefoed.

Og hele dagen blir det også:

Utforsk vårt franske bibliotek.
Få pedagogisk veiledning med våre erfarne fransklærere.
Arrangementet avsluttes kl. 18:45.

Kom og la deg begeistre av fransk språk, litteratur og kultur. Perfekt for familier, språkentusiaster og alle som er nysgjerrige på den frankofone verden. Gratis inngang til alle aktiviteter!

For mer informasjon og påmelding til språkkafé og foredrag, se HER.

Bienvenue à tous ! Vi gleder oss til å se deg på Fransk Kulturhus i anledning Oslo Kulturnatt!

Still ut på Fransk kulturhus sitt julemarked

Fransk kulturhus sitt årlige Julemarked, et flaggskip-arrangement for det fransktalende og frankofile miljøet i Oslo, vokser! Derfor ønsker vi nye utstillere velkommen i år! Blir