Still ut på Fransk kulturhus sitt julemarked

Fransk kulturhus sitt tradisjonsrike Julemarked, et flaggskip-arrangement for det fransktalende og frankofile miljøet i Oslo, vokser! Derfor ønsker vi nye utstillere velkommen i år! Blir du en av dem?

Hvem kan være utstiller?

Håndverker, kunstner, designer, importør av spennende varer… Enten de har nettopp begynt eller er allerede godt i gang, alle våre utstillere er lidenskapelige menneske som er stolte av sine produkter og elsker det frankofone og frankofile publikum tiltrukket av denne deilige oase av fransktalende kultur. Utstillere donerer 10% av salget til Fransk kulturhus for å bidra til påløpte kostnader og støtte arrangementet.

Hvem er vårt publikum?

Vårt publikum er frankofon, frankofil, interessert i forskjellige kulturer. Med familie, venner eller alene, besøkende, enten de snakker fransk eller ikke, tar seg tid og koser seg i fransktalende kultur mens de handler gaver.

Hva er helgeprogrammet?

Markedet åpner dørene lørdag 2. desember fra kl. 10.00 til 16.00 og søndag 3. desember fra kl. 11.00 til 15.00. Mellom gourmet-, håndverks- og kulturjulehandelen kan besøkende nyte noe varmt å drikke eller en deilig delikatesse på stedet, delta i vår berømte fransk-norske kafé, utforske biblioteket mens barna vil være lykkelig opptatt med aktiviteter eller film spesielt tenkt for dem.

Hvordan registrere seg?

Fyll ut registreringsskjemaet så fullstendig som mulig. Søknader vil bli behandlet fortløpende.