13/11 – Farsdagens verksted for «pappa & meg»

Under dette generasjonsverkstedet vil barnet og pappaen sin være med på å skape en historie sammen og produsere en liten bok som vil minne dem om dette vakre delte øyeblikket. Kunstnerne vil da nyte nydelige snacks som vil glede smaksløkene til store og små. Verksted for barna 3-5 år og 6-9 år!

Materiale som skal medbringes:

• bilder av barnet alene
  • bilder med barnet med pappa

Prisen er for barnet i følge med pappaen sin

10%-rabatt for barna som tar et kurs ved Fransk kulturhus.

Dette verkstedet er en del av «De små Montessori oppdagelsesreisende»

Morsomme, eksperimentelle og språklige aktiviteter med Montessori-pedagogikk

De små oppdagelsesreisende utdyper, gir næring til og utvikler utforskningen av seg selv og verden mens de oppdager eller utdyper det franske språket med Noémie Dubois-Linda, diplomert og engasjert Montessoripedagog.

Montessoripedagogikk er en pedagogikk som setter barnet i sentrum på grunn av dets interesser, behov og følelser. Derfra kan barnet utvikle seg, vokse og blomstre i et tilpasset, sikkert miljø forberedt på forhånd for lærerens oppmerksomhet. Montessoripedagogikk er basert på bruken av de 5 sansene for å la barnet huske sin læring og mestre det uavhengig.

Lær deg fransk før sommeren!

I mai-juni 2024 tilbyr Fransk kulturhus 5 til 6 ukers franskkurs for alle nivåer! Å lære seg fransk før sommeren er alltid en spesielt berikende

Påske 2024: åpningstider

Åpningstider i påskeferien: Bruk gjerne påskeferien til å dra nytte av ressursene våre (podcast, spillelister på Spotify, nettkurs…) og husk å reservere plassen din for