3 nye workshops for å ha det gøy på fransk!

I juni 2023 tilbyr Fransk kulturhus 3 temabaserte workshops for å ha det gøy og sosialisere på fransk.

• Brettspillverksted (16. juni kl. 15.30-17.00): introduksjon til fransk gjennom spill. Ha det gøy på fransk med lærerteamet vårt og ved hjelp av lette og morsomme brettspill. (Anbefalt nivå: fra A1). Meld deg på her.

• Kortspillverksted (23. juni kl. 15.30-17.00): introduksjon til fransk gjennom spill. Ha det gøy på fransk med lærerteamet vårt og ved hjelp av lette og morsomme kortspill. (Anbefalt nivå: fra A1). Meld deg på her.

• Kreativ skriving verksted (20. juni kl. 17.30-19.00). Ved hjelp av franske litterære tekster skal vi utvikle våre skriftlige ferdigheter gjennom små skriveøvelser, for å snakke om oss selv, våre erfaringer samt miljøet rundt oss. (Anbefalt nivå: fra B1). Meld deg på her.

Vi sees snart på en av våre workshops!