Litteraturkurs: oppdag fransk science fiction!

I august vil litteraturkurset vårt fokusere på fransk Science Fiction! Ved å studere den siste boken til den prisbelønte forfatteren Laurent Gaudé (prix Goncourt 2004), vil vi diskutere spesifisiteten til fransk SciFi, så vel som betydningen bak boken.

Vi vil analysere stilen, strukturen og rytmen i boken, og studentene våre vil både lese, snakke og skrive for å dele sine meninger og tilbakemeldinger.

Boken «Chien 51» av Laurent Gaudé ble utgitt sent i 2022; den fikk stor oppmerksomhet både fra publikum og presse i Frankrike. Den forteller historien om en politimann i en mørk fremtid der noen land eies av private selskaper.

• Oppstart: 23.08.2023.
  • Påmelding pågår her (anbefalt nivå: B2 og +).

Du finner også mer informasjon om vårt litteraturkurs på denne siden. Har du spørsmål, er det bare å kontakt: