Bo og lær fransk i Frankrike

For å tilby elevene sine en enda mer variert språklig og kulturell opplevelse, ønsker Fransk kulturhus nye franske partnerskoler velkommen inn i sitt kvalitetsnettverk.

Språkbad i Frankrike

Skal du feriere eller gå på profesjonell eller akademisk kurs, nyt en minneverdig opplevelse i Frankrike takket være vårt nye språktilbud med franskkurs over hele landet for enhver alder og enhver smak!

Enten du er nybegynner eller ekspert på språket, solo, med familie eller med kolleger, er de tilpassede programmene til partnerskolene våre rettet mot alle aldre, alle nivåer og alle situasjoner. Du er garantert kvalitetslæring i en eksepsjonell setting.

En rik kulturell opplevelse

I tillegg til franskundervisningen, kan du glede deg over fengslende kulturelle aktiviteter, spennende utflukter og møter med lokalbefolkningen. Fordyp deg fullt ut i det franske dagliglivet og bli med oss ​​i Annecy, Paris, Montpellier, Strasbourg osv. for et språkbad rik på oppdagelser!

Få det beste ut av språkoppholdet ditt

Fransk kulturhus støtter deg gjennom hele språkprosjektet ditt, og selvfølgelig før og etter franskkurset ditt i Frankrike.

For å optimalisere språkoppholdet ditt tilbyr vi:

Ta kontakt med oss for mer informasjon!