La oss holde kontakten med fransk i sommer!

Sommeren er den perfekte tiden for å lære, ha det gøy og skape varige minner. Hele året tilbyr Fransk kulturhus deg ressurser, aktiviteter og arrangementer for å støtte og konsolidere fransklæringen din (podkast, språkkaféer, spillelister, mm) og vi planlegger allerede nytt innhold til skolestart i august!

Våre ressurser til deg

Gjennom sommeren vil dette innholdet selvfølgelig forbli tilgjengelig, slik at du kan opprettholde forbindelsen med det franske språket selv på avstand, selv i ferien. Det er noe for alle og for alle aldre!

Vårt team anbefaler

Fransk kulturhus’ team har valgt noen av sine yndlingsbøker, -filmer, -serier og podkaster slik at du kan holde kontakten med fransken hele sommeren!

Filmer

Serier

Bøker

Podkaster

Og for de som vil enda mer, finnes det selvfølgelig våre nettkurs, som for eksempel Vivre en France.

Svar på undersøkelsen vår om dine behov

Vi elsker å lage nye kulturelle og pedagogiske ressurser  for å gjøre det å lære og praktisere fransk mer engasjerende for deg. Dette er grunnen til at vi gjerne vil ha tilbakemeldinger, spørsmål og tanker om hva fransk gir deg, dine vanskeligheter, dine mål osv.

Vi inviterer deg derfor til å ta del i vårt undersøkelse, som skal brukes til å velge nytt innhold fra skoleårets start.