«Fransk er noe nytt og gøy som jeg kan fortelle om»

Håvard (36) har lært seg fransk siden mars 2023. Noen måneder senere føler han seg allerede mye mer komfortabel med språket. Han mener at det aldri er for sent for å lære et nytt språk.

I denne episoden av vår podkast Fransk-norsk kafé forteller han bl.a. om hvordan det er å kombinere jobb, familie og franskkurs. Han har også noen gode tips til de som ønsker å melde seg på kurs og deler sine inntrykk om den progressive og oppslukende pedagogikken som brukes av våre lærere.

Hør episoden:

Husk å abonnere på podden vår slik at du ikke går glipp av noe! Og følg oss på YouTube for enda mer innhold!