Her er kursene våre til høsten 2022!

Vi er klare for høsten! Bli med på et av våre kurs fra uke 34 (22.-26. august 2022).

For denne tilbake-til-skolen-sesongen har vi franskkurs for alle nivåer, aldre og budsjetter. Takket være vårt interaktive kamerasystem i klasserom er avstand ikke lenger et problem: du bestemmer selv om du foretrekker å følge kurset fysisk, i vårt kulturhus i Oslo, eller hjemmefra hvor som helst i Norge! Med våre standardkurs (A1.0, A1.1, A2.0, A2.1 osv.), våre samtale- og temakurs (litteratur, historie, samtale B2-C1, samtale B1, coaching på fransk osv.), samt våre nye verksteder (slektsforskning, livsstil osv.), er det også noe for enhver smak. For barn og ungdom (3-16 år) gjenopptas kursene våre på semesterbasis, nok en gang med hjelp av den beste pedagogikken og de mest kvalifiserte lærerne!

Som alltid får studentene våre reelle fordeler: medlemskap til vårt franskspråklige bibliotek, prioritert tilgang til våre kulturarrangementer og medlemspris på offisielle eksamener og på alle våre «livsstilskurs»…alt dette er inkludert i kurspåmeldingen!

Interessert i å bli med? Reserver din plass nå på vår påmeldingsplattform.

Åpningstider sommer 2024

Fransk kulturhus holder stengt for publikum 25. juni-21. juli. For å besøke oss fom. 22. juli, ta kontakt med oss på e-post! Vi er tilbake