Jul 2023: åpningstider og praktisk informasjon

Fransk kulturhus vil holde stengt for publikum 15. desember 2023-5. januar 2024 (inkludert). I denne ferietiden kan du selvsagt fortsatt ta kontakt med oss via contact@franskulturhus.no eller ved å bruke det skjemaet nederst på siden! Vi ønsker deg gjerne velkommen igjen lørdag 6. januar (kl. 10.00-15.00) i anledning vårt åpent hus rundt franskkurs og bibliotek!

Program 6. januar:

• Presentasjon av våre franskkurs
  • Presentasjon/bruk av biblioteket vårt
  • Lekerom for de minste
  • Fransk-norsk kafé!
  • Og mer!

Onsdag 3. januar arrangerer vi også vår månedlige franske kinoklubb på Deichman Torshov (kl.17.00-19.00).

Våre franskkurs med oppstart fom. 8. januar, for både voksne og barn, fylles raskt opp! Husk å reservere plassen din på vår påmeldingsplattform!

God jul og vi sees i 2024 for enda flere kurs og arrangementer rundt det franske språket!