Ta et franskkurs i 4, 5 eller 6 uker før sommeren!

Fransk kulturhus feirer vårens inntog ved å tilby, i mai og juni, unike franskkurs over 4, 5 eller 6 uker: et tilbud for alle budsjetter og nivåer.

Intensive generelle kurs for nybegynnere, oppfrisknings- og interaktive kurs for nivå A2, fordypningskurs som baseres på kommunikasjon for nivåer B1, B2 og C1 og ikke minst våre tradisjonelle samtale- og temakurs…Nesten 30 ulike kurs totalt, noe for enhver smak og behov, nok en gang basert på de mest moderne læringsmetodene og, fremfor alt, vår berømte pedagogikk rundt “språkbad”.

Takket være disse 4, 5 eller 6 ukers kursene som passer alle budsjetter, vil du starte sommeren med selvtillit, helt klar til å delta i samtaler på fransk, forstå samtalepartnerne dine mens du nyter flerspråklige ferier før den store kursperioden som starter i august!

Meld deg på ønsket kurs nå direkte på plattformen vår.

Usikker på nivået ditt? Ta vår digitale plasseringstest!

Spørsmål? Ta kontakt med oss!