Ta et franskkurs i mars!

Hadde du det for travelt i januar? Ikke noe problem, våre franskkurs for perioden mars-mai er allerede ute! I tillegg er det fortsatt tid til å bli med på kurs som startet i januar, samt å prøve seg på 1-1 kurs!

Et variert tilbud for alle nivåer og aldre

I mars tilbyr vi franskkurs for alle nivåer, aldre og budsjetter. Takket være våre kameraer i klassen, er avstand ikke lenger et problem: du bestemmer selv om du foretrekker å følge kurset fysisk i Oslo eller på nett hjemmefra, uansett hvor du bor i Norge!

Med våre standardkurs (fra A1 til B2.) og våre samtale– og temakurs (litteratur, historie, samtale B2-C1, samtale B1, coaching, osv.), finner du noe for enhver smak og læremål.

For barn og ungdom er franskkursene våre fortsatt åpne på semesterbasis (fra 3 til 16 år), med hjelp av det nyeste pedagogiske innholdet og de mest kvalifiserte lærerne!

Som alltid drar studentene våre nytte av reelle fordeler i sin franske opplevelse: medlemskap til vårt fransk bibliotek (mer enn 3500 ressurser), prioritert tilgang til våre arrangementer og studentrabatt på våre offisielle sertifiseringer i fransk… alt dette er inkludert når du melder deg på kurs!

Meld deg på franskkurs nå via på plattformen vår!

Franskkurs hele året

Takket være våre utskrivbare pedagogiske ressurser, presentasjoner og videosamtaler, er det ikke for sent for melde deg på et franskkurs som startet i januar.

Ta vår gratis digitale plasseringstest og la oss hjelpe deg med de mange kursene vi tilbyr, både på dagtid og kveldstid.

Foretrekker du privatkurs? Vi tilbyr skreddersydde kurs hele året, tilpasset tider som passer for deg, inkl. i ferier. Oppdag dette 1-1-formatet ved å klikke her.

Har du spørsmål om våre franskkurs?

Ta kontakt med oss!