Vil du gi en gave som er annerledes og nyttig?

Med et gavekort fra Fransk kulturhus har du en miljøvennlig gave som gir deg tilgang til nye kulturer!

Vi har gavekort på alle franskkurs, bibliotekets lånekort, ferieskoler mm. Du kan til og med velge beløpet selv.

En gave for enhver smak og alder

Med Fransk kulturhus sitt gavekort, er du sikker på at gaven din vil bringe både nytte og glede til den lykkelige mottakeren.

Franskkurs for barn, ungdom eller voksne, i grupper eller skreddersydd, i et fysisk eller digitalt klasserom, samt biblioteks lånekort, ferieskoler, barselgrupper…her har det ikke mangel på valgmuligheter!

Hvordan kan jeg kjøpe et gavekort?

• På nettsiden vår velger du et gavekort som passer deg.
  • Vi tar kontakt for å tilpasse gavekortet (mottakers navn, design, ,osv.).
  • Vi sender deg en faktura.
  • Du mottar gavekortet elekronisk.

Hvordan fungerer gavekortet?

• Kortet er gyldig i 1 år f.o.m. kjøpsdato.
  • Det kan brukes til ett eller flere produkter, frem til kreditten er brukt opp.
  • Det kan ikke byttes, returneres eller refunderes, men kreditten kan brukes av flere personer.

Behov for personlig veiledning?

Du finner ikke svar på dine spørmsål eller du vil gjerne vite mer? Ta kontakt og vil gjerne hjelpe deg!

Kurs

Lær deg fransk før sommeren!

I mai-juni 2024 tilbyr Fransk kulturhus 5 til 6 ukers franskkurs for alle nivåer! Å lære seg fransk før sommeren er alltid en spesielt berikende

Bibliotek

Påske 2024: åpningstider

Åpningstider i påskeferien: Bruk gjerne påskeferien til å dra nytte av ressursene våre (podcast, spillelister på Spotify, nettkurs…) og husk å reservere plassen din for