Fransk sommerskoletilbud for barn i juni 2023

Nå kan du melde deg på vår kreative sommerskole i juni 2023!

Start sommerferien din med vår kreative fredag!

Bli med på “kreativ fredag” den 23. juni! Det blir læringsspill og moro i et 100% fransktalende miljø.

Dagen blir ledet av vårt team og består av et spennende program (for 6-12 åringer) med maling, ulike spill og brettspill, piknik og ikke minst unike aktiviteter rundt vårt franske bibliotek. Alt for en fransk opplevelse som blir både morsom, lærerik, inkluderende og positiv!

Reserver din plass nå på plattformen vår.

Tous au jardin! – en uke på fransk rundt hagearbeid og miljø

Mandag 26.-fredag 30. juni fokuserer vi på hagearbeid og miljø!

I løpet av uken vil barna bl.a. lære å ta vare på plantasjene sine, lage et “insekthotell” og bygge et herbarium. Vi skal også besøke Deichmans nye frøbibliotek, oppdage nye plantearter og velge selv hva vi skal plante.

Selvfølgelig vil vi også dra nytte av de eksklusive ressursene til Fransk kulturhus: pedagogiske spill, bøker og andre flotte dokumenter og til og med, i tilfelle regn, kino på fransk!

Alle aktivitetene er valgt og opprettet i samarbeid med vår pedagogiske avdeling, noe som gjør at vi er stolte av å tilby et morsomt og lærerikt program som vil utvikle barna sin kreativitet ved å praktisere fransk på en naturlig og enkel måte.

Meld deg på nå på plattformen vår.

Les mer om det pedagogiske innholdet i våre ferieskoler her.

Har du spørsmål? Ta kontakt med oss:

Lær deg fransk før sommeren!

I mai-juni 2024 tilbyr Fransk kulturhus 5 til 6 ukers franskkurs for alle nivåer! Å lære seg fransk før sommeren er alltid en spesielt berikende

Påske 2024: åpningstider

Åpningstider i påskeferien: Bruk gjerne påskeferien til å dra nytte av ressursene våre (podcast, spillelister på Spotify, nettkurs…) og husk å reservere plassen din for