Lær fransk på nett, sammen med en lærer!

Bor du langt unna eller foretrekker du å ta franskkurset ditt på kontoret eller hjemme? Leter du etter et fullstendig nettkurs, med live-leksjoner og ekte oppfølging fra læreren din?

Nå kan du reservere plassen din til et av våre nettkurs, i et digitalt klasserom, for nivå A1, A2, B1 og B2! Kursstart: april 2024!

Hvorfor velge våre nettkurs?

• Et fullstendig kurs: Innholdet er 100 % identisk med våre “fysiske” kurs
  • Et kurs basert på samme pedagogikk: Oppdag språkbadmetoden vår og lær fransk ved å kommunisere med andre!
  • En interaktiv, levende opplevelse ledet av en dyktig lærer!
  • En god pris!
  • Et kurs som tilbys av et team med flere års erfaring innen digitalt innhold.

Hvor kan jeg reservere plassen min?

Bestill ditt nettkurs direkte på vår plattform.

Hvis du er i tvil om nivået ditt, vennligst ta vår digitale plasseringstest og les følgende artikkel.

Hva elevene våre synes om våre nettkurs

Det oppleves nesten som man sitter sammen i klasserommet. Timene er bra strukturert og godt tilpasset digital gjennomføring.

Vilde, A2

For meg går nettkursene overraskende bra (…).
Nettkurs som følger det “vanlige” opplegget og den “vanlige” strukturen fungerer fint!

Margit, A2

Alt i alt fungerer mitt nettkurs bra; spesielt med bruk av breakout rooms som gir mulighet til å snakke i små grupper!

Rikke, B2

Ved utvalgte emner og dokumenter, fungerer lytteprøver bedre enn ved fysisk kurs!

Kjetil, B2

Har du spørsmål?

Ta kontakt med oss!

Åpningstider sommer 2024