Lese og vokse på fransk fra 0 til 19 år

Gi barnet ditt bladet han vil ha stor glede av å motta hver måned, og som vil stimulere dets nysgjerrighet og leseglede på fransk! Bayard/Milan Jeunesse er en seriøse og kjent aktør som garanteres kvaliten av sine blader takk barndoms spesialister, psykologer og lærere som regelmessig samarbeider ved produksjonen deres.

En alder som fremmer læring

Vi møter barn og ungdom fra 0 til 19år, på daglig basis i våre kurs (klasserom, hybrid eller online), vårt fransktalende bibliotek, barselgrupper, ferieskoler, og våre engasjerende lenkende pedagogiske, kulturelle og kunstneriske aktiviteter. Vi er glad i deres nysgjerrige, åpne og engasjerte ånd og ønsker derfor å oppmuntre deres språklige og tverrgående læring gjennom lesegleden – hjemme med blader tilpasset deres alder og nivå.

Anbefalinger fra lærere våre

Du vet ikke hvilket blad du skal velge? Ikke bekymre deg, Camille, Tana og Anaïs, lærere i fransk som fremmedspråk (FLE), spesialister i tidlig læring, på våre kurs for barn og ungdom, hjelper deg med å velge de bladene som passer best for din unges alder, nivå.

Et eksepsjonelt tilbud for alle

I samarbeid med Norges representant for Bayard/Milan forlaget, Myriam Nosul, har vi sett for oss et partnerskap som gjør at vårt publikum kan få gode priser takk en svært attraktiv rabatt i forhold til den norske offentlige prisen og Fransk kulturhus kan motta gratis abonnementer som vil berike sitt fransktalende biblioteket og dets kulturelle tilbud.
For å abonnere via Fransk kulturhus, er det bare å gå gå til Bayard Monde nettside, oppgi kode  E40, og send deretter kjøpsbekreftelse til Myriam Nosul og Fransk kulturhus. Bladene vil bli sendt til din hjemmeadresse. Hvis du har spørsmål, ikke nøl med å kontakte med Myriam som vil kunne gi deg råd best.

Nyttig informasjon

Contacter Myriam Nosul, représentante Norvège de Bayard/Milan :

Consulter les publications :

Acheter en ligne :

• Bayard Monde : https://boutique.bayard-monde.com
  • Code déléguée : E40

Confirmer et suivre votre achat :