Les «samedis +»: nå holder vårt bibliotek åpent flere lørdager!

Sett merke i kalenderen din! Fransk kulturhus sitt bibliotek, med hundrevis av franske ressurser (romaner, historisk litteratur, klassikere, romaner for ungdom og barn, bøker for barn og babyer, DVDer, etc.), holder åpent flere lørdager per semester, kl. 10.00-15.00. En god mulighet for alle å låne/bruke ressursene våre eller å ta vårt medlemskort. Disse lørdagsåpningene kommer i tillegg til våre vanlige åpningstider på hverdager.

I denne anledning tilbys det morsomme aktiviteter for barn: «bokjakt», spill rundt en bok og til og med filmvisninger! For de voksne blir det også mulig å nytte kaffe/snacks!

Åpningsplan for 2. halvdel av 2022 (10.00 til 15.00):

• Lørdag 10. september
  • Lørdag 1. oktober
  • Lørdag 22. oktober
  • Lørdag 12. november
  • Lørdag 3. desember

Kom innom og ta med deg familien eller venner!

Mer info i kulturprogrammet vårt.