Prøv deg på våre nye nettkurs i spansk, tysk, italiensk og engelsk!

For å møte etterspørselen fra brukerne våre, tilbyr vi nå, i samarbeid med Gymglish, et bredt utvalg av nye nettkurs (selvstyrte leksjoner). Hva du kan få: forenklede kurs i fransk, et franskkurs i skriving samt kurs i italiensk, tysk, spansk og engelsk! For alle disse kursene tilbyr Fransk kulturhus og Gymglish deg et eksepsjonelt tilbud: 2 gratis måneder uten forpliktelse!

Frantastique og Frantastique skriving: få fransk i lommen din!

Med kurset Frantastique vil du følge den berømte Victor Hugo i en original historie laget for alle som ønsker å ha det gøy på fransk. Hver morgen vil du ha tilgang til en liten personlig leksjon med skriftlig, lyd- og videoinnhold. Du vil også ha nytte av automatisk retting og en pedagogisk rapport med nivå-, fremdrifts- og deltakelsesstatistikk.

Med Frantastique skriving vil du fokusere på staveferdighetene dine: ingenting bedre enn en original historie rundt Victor Hugo for å forbedre ferdighetene dine og for å komme seg videre!

Disse forenklede kursene erstatter selvfølgelig ikke et ekte franskkurs. De er tenkt som en «ekstra støtte» og et middel til å øve selvstendig; mange av elevene våre som tar kurs ved Fransk kulturhus bruker Frantastique ved siden av klasseromsopplevelsen.

Spansk, italiensk, engelsk, tysk: en rekke leksjoner for å lære seg andre språk!

Hos Fransk kulturhus tror vi på flerspråklighet og støtter alt som fremmer språk! Og hva er vel bedre enn kultur for å lære seg tysk, spansk, engelsk eller italiensk? Med morsomme og tilgjengelige nettkurs tilbyr Fransk kulturhus og Gymglish deg korte, morsomme og personlige leksjoner for å forbedre deg i engelsk, tysk, spansk eller italiensk!

Til alle disse kursene tilbyr Fransk kulturhus og Gymglish deg 2 gratis måneder uten forpliktelse – en fin mulighet for alle til å teste tilbudet uten noe press!